Poczuj się bezpiecznie i komfortowo podczas najbliższego pobytu i sprawdź wprowadzony specjalnie dla Ciebie - tryb bezpiecznej rezerwacji
W przypadku wprowadzenia przez Główny Inspektorat Sanitarny, bądź przez Ministerstwo Zdrowia, nowych obostrzeń lub zakazów, które uniemożliwią działalność naszego obiektu - oferujemy:
Bezpłatną zmianę terminu na inny dostępny w naszym obiekcie.
Wymianę równowartości wpłaconej kwoty na specjalny Voucher, który można wykorzystać przez rok od zaplanowanej daty pobytu.
Pełny zwrot zaliczki dla rezerwacji złożonych od 30.12.2020 wpłaconych na poczet anulowanego pobytu po 18.01.2021, wypłacany w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia anulacji.
W przypadku obowiązku odbycia przez Gościa kwarantanny i/lub wprowadzenia przez Główny Inspektorat Sanitarny, bądź przez Ministerstwo Zdrowia, nowych obostrzeń lub zakazów, które uniemożliwią realizację pobytu - oferujemy:
Bezpłatną zmianę terminu na inny dostępny w naszym obiekcie.
Wymianę równowartości wpłaconej kwoty na specjalny Voucher, który można wykorzystać przez rok od zaplanowanej daty pobytu.
Pełny zwrot zaliczki wpłaconej na rzecz rezerwacji anulowanego pobytu.
Sprawdź zasady Bezpiecznego pobytu
Nasz Dział Rezerwacji chętnie udzieli wszelkich dodatkowych informacji:
tel. +48 74 884 34 00 rezerwacja@czarnaperla.czarnagora.pl
Zawsze stawiamy Was w centrum naszych działań, dlatego też absolutnym priorytetem jest dla nas dołożenie wszelkich starań, żeby nasi Goście czuli się u nas bezpiecznie. W codziennej pracy stale przestrzegamy rygorystycznych standardów higieny, jednak z uwagi na epidemię COVID-19 wprowadziliśmy szereg dodatkowych zabezpieczeń w celu maksymalnego ograniczenia ryzyka, umożliwiając odwiedzającym bezpieczny wypoczynek.
Bezpiecznie #naCzarnej ↓
Przestrzegamy wszelkich zasad sanitarnych i wytycznych przekazanych przez Główny Inspektorat Sanitarny. Na bieżąco dostosowujemy się do aktualnych zasad i zaleceń.
Nasza kadra pracownicza jest przeszkolona i poddaje się regularnym badaniom stanu zdrowia.
Na miejscu – w oznaczonych i łatwo dostępnych punktach – udostępniliśmy płyn do dezynfekcji dla naszych Gości.
Na terenie całego ośrodka stworzyliśmy punkty, w których można zaopatrzyć się w maseczki, rękawiczki i dodatkowy płyn do dezynfekcji.
Pracownicy kas oddzieleni zostali od klientów szybą zabezpieczającą, aby zachować odpowiedni poziom bezpieczeństwa zarówno naszych Gości jak i pracowników.
Klienci przebywający we wnętrzach budynków oraz podczas przejazdu SkiBusem zobowiązani są do zakrywania nosa i ust.
Powierzchnie wspólne oraz newralgiczne punkty styku takie jak lady, poręcze, stoliki, czytniki kart płatniczych itp., są regularnie dezynfekowane.
Wszystkich naszych odwiedzających zachęcamy do wyboru płatności bezgotówkowych lub zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego.
Prosimy pamiętać o zachowaniu odpowiedniego dystansu społecznego podczas oczekiwania w kolejce.
Podczas oczekiwania przy kolei oraz samego wjazdu obowiązuje nakaz zakrywania nosa oraz ust.
Ośrodek został podzielony na strefy, tak aby pracownicy poszczególnych działów mieli ze sobą jak najmniejszy kontakt bezpośredni.
Na terenie ośrodka rozmieściliśmy dodatkowe kosze przeznaczone do wyrzucania zużytych maseczek i rękawiczek. Zadbaliśmy również o ich częste opróżnianie i bezpieczną utylizację.
Za pomocą znaków wyznaczyliśmy korytarze komunikacyjne oraz plany dystansowania się w kolejkach i częściach wspólnych. Na parkingach oraz przy kolejkach rozmieściliśmy kadrę wspomagającą, która będzie kierować ruchem oraz zadba o zachowanie bezpiecznych odległości w przestrzeniach wspólnych.
Do dyspozycji naszych odwiedzających udostępniliśmy kolejną, alternatywną metodę zakupu biletów. W czasie trwania sezonu na terenie ośrodka rozmieszczone zostaną w pełni zautomatyzowane biletomaty.
Bezpieczny zakup karnetów
Z uwagi na sytuację epidemiczną w Polsce, wprowadzamy dla Was system Bezpiecznego zakupu, który ma chronić zarówno Wasze prawa jako konsumentów, jak i zadbać o Wasz komfort i bezpieczeństwo podczas odbioru karnetów.
W przypadku zamknięcia ośrodka lub braku możliwości przyjazdu Gościa z powodów epidemicznych - przysługuje przedłużenie karnetu na kolejny sezon lub zwrot pieniędzy.
Udostępniliśmy możliwość zakupu karnetów online z bezpieczną dostawą do domu.
Aby uniknąć kolejek - do dyspozycji odwiedzających oddaliśmy dodatkowe punkty odbioru na miejscu, które pozwolą zamówić karnet online i odebrać w wybranym punkcie.
Sprawdź więcej w regulaminie sklepu →
Dziękujemy Wam za zaufanie i za to, że jesteście z nami. Życzymy udanego i bezpiecznego pobytu #naCzarnej.